چطوری باید سفارشم رو پیگیری کنم؟

اگر سفارش شما در داخل تهران ارسال خواهد شد به محض ثبت مشخصات سفارش در سامانه شرکت توزیع طرف قرارداد، برای شما پیامک بازه توزیع مرسوله ارسال می گردد،اگر ارسال کالا به شهرستان انجام شود با وارد کردن کد رهگیری ارسال شده توسط پیامک از طرف شرکت توزیع ( یا رویت در حساب کاربری خود)، در سامانه رهگیری مرسولات پستی اداره پست، می توانید وضعیت مرسوله خود را پیگیری کنید.

پس از ثبت سفارش، چقدر طول میکشد که سفارشم به دستم برسد؟

زمان تحویل سفارشات پس از ثبت نهایی و پردازش، در تهران 1 روز کاری پس از تحویل به شرکت توزیع می باشد و برای شهرستان ها پس از ارسال کد رهگیری، 3 الی 5 روز کاری ( با توجه به شرایط کاری اداره پست) میباشد.

ارسال سفارش ها به چه صورتی انجام میشود؟

پس از ثبت نهایی و شروع پردازش، سفارشات برای تهران توسط پیک و برای شهرستان ها توسط پست پیشتاز ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه میشود؟

هزینه ارسال سفارش ها شامل هزینه بسته بندی و هزینه حمل می باشد که در تهران با تعرفه پیک محاسبه میشود و برای ارسال به شهرستان طبق تعرفه های پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.

تحویل پیک تهران در چه محدوده ای امکان پذیر می باشد؟

محدوده ارسال سفارشات در تهران بر اساس نواحی تحت پوشش شرکت توزیع طرف قرارداد مشخص می شود. در صورتی که محدوده ای خارج از پوشش باشد، توسط واحد پشتیبانی مجموعه به شما اطلاع داده شده و از شما درخواست تغییر آدرس خواهد شد.

پست چه شهرهایی رو پوشش میدهد؟

تمام شهرهای ایران تحت پوشش پست جمهوری اسلامی ایران می باشد.

چطور میتونم بسته پستی ارسالی از طرف دیبا گلد رو پیگیری کنم؟

پس از تحویل بسته های سفارشات شهرستان به شرکت توزیع، در سامانه اداره پست ثبت شده و توسط پیامک ( یا رویت در حساب کاربری) کد رهگیری مرسوله برای شما قابل مشاهده می باشد. با درج کد رهگیری در سامانه رهگیری مرسولات پستی می توانید وضعیت بسته خود را پایش کنید.

 چطور می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

جهت رسیدن کالا در زمان مشخص در شهر تهران می‌بایست در قسمت یادداشت سفارش این زمان را معین بفرمایید .(تحویلی شیفت صبح شرکت توزیع از ساعت 8 تا 15 می باشد شیفت عصر از ساعت 14 تا 21 میباشد . )

آیا میتونم محصول رو به آدرس شخصی که براش هدیه میخرم ارسال کنم؟

بله، پس از انتخاب محصول مورد نظر و اضافه کردن آن ها به سبد خرید، در مرحله نهایی کردن سبد خرید، شما می توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را در بخش “مشخصات محل دریافت” وارد کنید. البته در نظر داشته باشید ارائه کارت شناسایی از طرف شخص تحویل گیرنده الزامی میباشد.

در صورتی که آدرس محل دریافت، آدرس شخصی که براش هدیه خریدم باشه، امکان این هست که فاکتور همراه کالا فرستاده نشود؟

به طور کلی همراه با محصولات گروه سکه و شمش ، فاکتور صادر نمیشود. در خصوص سایر محصولات این مجموعه، حتما فاکتور همراه با بسته محصول ارسال میگردد. در صورتی که تمایل دارید فاکتور ارسال نشود لازم است که در بخش یادداشت های سفارش ، حتما درخواست خود را مطرح نمایید  و فاکتور خود را میتوانید از سایت و پنل کاربری خود، پرینت بگیرید.

میتونم جمله مورد نظر خودم رو برای گیرنده هدیه بنویسم؟

در حال حاضر چنین امکانی نداریم.

آیا میتونم برای تک تک اقلام سفارش، درخواست جعبه و بگ مخصوص هدیه داشته باشم؟

در حالت کلی برای هر سفارش، به هر تعداد قلم کالا، تنها یک جعبه و یک بگ شاپ مناسب هدیه ، در نظر گرفته میشود . در صورتی که چند قلم کالا در سفارش خود انتخاب نموده اید که لازم است برای هر یک جعبه و بگ مخصوص هدیه دریافت کنید لازم است که در یادداشت های سفارش این مورد ذکر شود تا با شما تماس گرفته شود و برای پرداخت هزینه جداگانه، به تعداد مورد نظرتان، جعبه و بگ شاپ مناسب هدیه اضافه تر برایتان ارسال گردد. در حال حاضر هزینه هر ست «جعبه+بگ شاپ» مناسب هدیه دیبا گلد مبلغ 450.000 ریال می باشد.

آیا بعد از خرید از دیبا گلد امکان بازگشت و یا تعویض کالا را دارم؟

در صورتی که سفارش شما هنوز از مجموعه خارج نشده باشد، میتوانید درخواست انصراف از خرید را ثبت نمایید. در صورتی که بسته از مجموعه خارج و به شرکت توزیع تحویل شده باشد، امکان انصراف از خرید نیست مگر اینکه از دریافت بسته از مامور پست/پیک خودداری نمایید تا بسته به مجموعه بازگشته و سپس درخواست لغو سفارش را ثبت نمایید. 

در صورتیکه بسته را دریافت و بازگشایی نموده اید، و محصول نقص و ایراد در تعداد یا ظاهر داشته باشد، لازم است به محض بازگشایی پلمپ بسته دریافتی و مشاهده محصول، این مورد را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید که ثبت شده و در خصوص این موضوع راهنمایی شوید. البته لازم به ذکر است که طبق تاکیدات فراوان در بخش قوانین و همچنین روشهای ارسال و …، مجدد تکرار میکنیم، قانونا پس از پذیرش بسته از مامور پست/پیک ، در واقع کاربر پذیرفته که سفارش خود را صحیح و کامل دریافت کرده و نباید درخواستهای نقص یا ایراد، مورد پذیرش قرار بگیرند، در واقع لازم است که بازگشایی و انطباق بسته با سفارش ثبت شده ، نزد مامور پست/پیک انجام گردد که در صورت بروز مشکل بتوانید از دریافت بسته خودداری نموده و دلیل و مشکل آن را صورتجلسه نمایید و فقط در این صورت مشکل مورد پذیرش شرکت توزیع و اداره پست و بیمه می باشد. اما جهت رضایت بیشتر کاربران، این امکان نیز در نظر گرفته شده است که در صورتیکه نزد مامور پست/پیک بازگشایی انجام نشد، پس از آن نیز کاربر امکان اطلاع رسانی داشته باشد. اما این اطلاع رسانی و ثبت درخواست و مورد پیش آمده باید حتما به محض تحویل بسته و بازگشایی آن باشد.

در صورت مشاهده نقص یا ایراد، از زمان دریافت بسته از مامور پست/پیک، حداکثر 24 ساعت برای اطلاع رسانی به واحد پشتیبانی و اعلام مورد پیش آمده فرصت دارید. و بدیهی است پس از این زمان، درخواست شما قابل پذیرش نخواهد بود. البته درخواست شما ثبت و بررسی می شود. اما پذیرش درخواست، پس از گذشت 24 ساعت از زمان تحویل، بسیار کم و فقط بابت شرایط خاص می باشد.

هزینه بازگشت کالا به چه شکل است؟

هزینه ارسال کالا جهت استرداد و یا تعویض کالا به عهده مشتری میباشد و تنها در صورت داشتن مغایرت در کالای خریداری شده و کالای دریافت شده توسط مشتری، و همچنین ایراد فنی در کالای دریافتی توسط مشتری، هزینه ارسال بر عهده مجموعه دیبا گلد خواهد بود.

در صورت مرجوع کردن کالا مبلغ چه زمانی و چگونه بازگردانده می شود؟

در صورت پذیرش مرجوع شدن کالا و ارسال توسط کاربر، پس از دریافت بسته توسط مجموعه، نهایتا طی 24 ساعت، سفارش مربوطه لغو شده و در صورتی که خرید از درگاه سرویس اعتباری باشد، به محض لغو سفارش ، اعتبار کاربر بر می گردد و در صورتی که واریز نقدی انجام شده باشد نهایتا تا 72 ساعت وجه مربوطه به  همان حسابی که پرداخت خرید از آن حساب انجام شده واریز خواهد شد.