– به دلیل شرایط فنی و سیستمی فروش آنلاین، امکان تعویض اجناس خریداری شده در فاکتور وجود ندارد.
–برای استرداد کالا ، 3 حالت وجود دارد :
- حالت اول : در صورتی که سفارش ثبت شده ولی هنوز ارسال نشده باشد، کاربر میتواند درخواست لغو سفارش را ثبت و یا اطلاع نماید و در صورت تمایل، مجددا برای ثبت سفارش جدید اقدام کند. ( تماس با پشتیبانی و یا ارسال تیکت )
- حالت دوم : اگر سفارش ارسال شده باشد و هنوز به دست کاربر نرسیده باشد،با هماهنگی با واحد پشتیبانی ، کاربر میتواند از دریافت بسته خودداری نماید تا بسته به مجموعه بازگردد . به محض رسیدن سفارش مرجوعی به مجموعه ،سفارش قبلی لغو می شود و کاربر میتواند در صورت تمایل، مجددا برای ثبت سفارش جدید اقدام کند. ( هزینه حمل و نقل اولیه به کاربر عودت داده نمی شود )
- حالت سوم : استرداد کالا پس از دریافت توسط مشتری، فقط در صورتی که کالا دارای نقص فنی باشد امکان پذیر است. برای این منظور، توصیه میشود کاربر، به محض دریافت بسته، محصول خریداری شده را کنترل نماید و در صورتیکه دارای نقص فنی است این موضوع را به پشتیبانی مجموعه اطلاع داده و برای برگشت سفارش اقدام نماید. لازم به ذکر است به درخواستهای مرجوع و انصراف که بیشتر از 24 ساعت پس از تحویل مرسوله اعلام شوند یا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی ،مرجوع شود، به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- مهم : استرداد و تعویض کالا مستلزم جدا نشدن بارکد از کالا ( لیبل روی کالا ) و ارائه فاکتور خرید می باشد، توجه داشته باشید در صورت مخدوش شدن بارکد ( لیبل کالا ) و فاکتور خرید، کالای خریداری شده قابل تعویض و یا استرداد نمی باشد.
- در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود ، توسط مجموعه دیبا گلد دریافت نشود امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط استرداد محسوب می شود.
- لطفا توجه فرمایید قبل از اقدام به مرجوع کردن کالا با همکاران ما در بخش پشتیبانی هماهنگی لازم را انجام دهید.
- در صورت مرجوع شدن کالا پس از هماهنگی با واحد پشتیبانی، در مدت زمان ذکر شده، مبلغ پرداخت شده طی 48 ساعت به اعتبار مشتری برگشت داده خواهد شد.
- لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری توسط کارشناسان خدمات پس از فروش دیبا گلد، کنترل و بررسی می شود و در صورت تایید وجود نقص فنی کالا، مشمول استفاده از سرویس فوق میشود .( در این صورت هزینه مرجوعی کالا به عهده مجموعه دیبا گلد می باشد) همچنین این سرویس اشکال های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود.