کاربر محترم با توجه به اینکه ورود شما به ‏‌سایت دیبا گلد و استفاده از آن به هر شکل از قبیل استفاده از خدمات و یا ثبت سفارش به معنای آگاه بودن و قبول شرایط و قوانین استفاده از سایت می باشد ، خواهشمند است موارد ذکر شده را به دقت مطالعه فرمایید.

  • رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده رویه و اصول مجموعه دیبا گلد می باشد. در صورت تغییر در قوانین مندرج و رویه‏‌های مجموعه دیبا گلد، مراتب متعاقبا در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و کاربر توافق می‏‌کند که استفاده مستمر از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • لازم به ذکر است که قیمت محصولات با توجه به متغیر بودن نرخ روزانه طلا و وزن هر محصول متفاوت می باشد .
  •  وب سایت مجموعه دیبا گلد هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از   Dibagold.ir ندارد و کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما و پشتیبانی مجموعه دیبا استفاده کنند.
  • دیبا گلد گالری، برای ارائه خدمات و خرید، به اطلاعاتی مانند شماره‌های تماس و آدرس کاربران خود نیاز دارد. این گالری متعهد است که حریم شخصی  کاربران  خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کند و از تکنولوژی‌های پیشرفته برای اطمینان از امنیت کاربران خود استفاده میکند. با استفاده از سایت  دیبا گلد، شما رضایت خود را از این سیاست‌ها اعلام می‌کنید.
  • مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند. در اینصورت، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • کالاها در بسته‌بندی‌های استاندارد و ایمن به مشتریان تحویل داده می‌شوند. مشتریان باید در هنگام دریافت، بسته‌بندی کالا را به دقت بررسی کنند و از سلامت آن اطمینان حاصل نمایند و رسید نمایند که کالا را کامل و سالم تحویل گرفته اند . در صورت مشاهده هرگونه مشکل یا نقص در بسته‌بندی (مانند پارگی و …)، که می‌تواند نشانه‌ای از خرابی باشد، باید از دریافت کالا خودداری کرده و آن را صورت جلسه نمایند و فوراً موضوع را به پشتیبانی سایت اطلاع دهند و از همان طریق پیگیری کنند. در غیر این صورت، با امضای رسید تحویل کالا، مشتری صحت و سلامت مرسوله را تایید کرده و حق هرگونه ادعایی را از خود سلب می‌نماید.
  • دیبا گلد گالری، متعهد می‌شود که پس از ثبت سفارش و ارسال تاییدیه به مشتری، با رعایت سیاست‌های مشخص ارسال (شامل هزینه‌های مربوطه)، سفارش را در زمان و مکان تعیین‌شده تحویل دهد. اگر مشتری در زمان و مکان تعیین‌شده حضور نداشته باشد، هزینه های مربوط به ارسال مجدد به عهده مشتری خواهد بود.
  • با توجه به ثبت سیستمی سفارش به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش نسبت به این مسئله دقت لازم را داشته باشند.
  • دیبا گلد همواره تمام تلاش خود را می‌کند تا تمامی سفارشات، در سلامت کامل و بدون آسیب‌دیدگی به دست خریداران در سراسر کشور برسد. استفاده بسته‌بندی ایمن و استاندارد تمامی سفارشات، تحویل به شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر و اعلام بارنامه مرسوله به معنی آن است که بروز هر‌گونه حادثه در زمان حمل و تحویل سفارش به مشتری بر عهده شرکت حمل و نقل (پست یا شرکت توزیع) است و با توجه به اینکه کلیه مرسولات ارسال شده توسط دیبا گلد، بیمه می شوند، هرگونه خسارت در خصوص حمل و نقل مرسولات بر عهده شرکت حمل و نقل (پست یا شرکت توزیع) می باشد. در صورت بروز مشکل در خصوص مرسولات پستی لازم است که کاربر با در دست داشتن فاکتور خرید از پنل کاربری خود در سایت و کارت شناسایی و کد رهگیری اعلام شده، به اداره پست منطقه خود مراجعه نموده و از این طریق پیگیر دریافت خسارت مربوط به مرسوله خود باشد و در صورت بروز مشکل در مورد مرسولات داخل تهران، کاربران می توانند با اعلام به واحد پشتیبانی دیبا گلد، درخواست پیگیری از شرکت توزیع را ثبت نمایند. لازم به ذکر است که  مشتری می‌بایست یا از دریافت بسته مرسوله دچار مشکل شده (پارگی، شکستگی، ناقص و …) خودداری نموده و اقدام به ثبت صورتجلسه با مامور پست/پیک نماید یا حداکثر ظرف مدت زمان ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل گرفتن سفارش، آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل را به دیبا گلد اطلاع دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به بخش شرایط بازگشت کالا مراجعه کنید.